Wat leuk dat je bij De Quiltboom een bestelling plaatst. Hieronder staan de algemene voorwaarden. Meestal is dat een lap tekst en lezen we deze niet heel aandachtig, maar toch is het wel handig om dit even te lezen. Hierin staan namelijk de rechten en plichten die voor jou en voor ons van toepassing zijn. Dit schept duidelijkheid en voorkomt onnodige verwarring, daarom vragen we je om even de tijd te nemen om dit toch door te lezen. We hebben geprobeerd om dit zo kort mogelijk te houden en zo duidelijk mogelijk.
Artikel 1. Algemeen
Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle bestellingen die je plaatst op onze webwinkel www.dequiltboom.nl. Daarom vragen we aan jou om akkoord te gaan met deze algemene voorwaarden voordat je de bestelling kunt afronden.
Daarbij behouden we het recht om te allen tijde aanpassingen te kunnen doen.
Artikel 2. Betaling en Bestelling
Bestellingen moeten via de website worden gedaan en afgehandeld. Zodra je de bestelling hebt geplaatst en de betaling hebt voldaan, ontvang je een bericht met de bevestiging van jouw bestelling. Op de website heb je de mogelijkheid om een keuze te maken op welke manier je betaalt. Alle bedragen op onze website zijn inclusief BTW, tenzij anders vermeld. Je kunt kiezen uit een van de betalingsmogelijkheden die we op de website hebben staan.
De producten blijven eigendom van De Quiltboom en gaat pas over op de klant na betaling van het gehele bedrag voor de producten en de verzendkosten.
Artikel 3. Garantie
De producten van De Quiltboom zijn o.a. hand gevaardigde producten gemaakt van hoge kwalitatieve materialen die voldoen aan de wettelijke bepalingen en de overheidsvoorschriften of worden ingekocht bij verschillende leveranciers. Ze voldoen aan de redelijke eisen van deugdelijkheid bij normaal gebruik. Kleuren, prints en details kunnen per product enigszins afwijken van de plaatjes op de website.
Artikel 4. Leveren
Wij doen ons best om de voorraden aan te vullen en te leveren binnen de termijn van 7 dagen. Echter kan het voorkomen dat we door de toenemende vraag en drukte niet binnen de termijn kunnen leveren. Mocht deze situatie zich voordoen, dan nemen wij contact op via de mail of telefoon met informatie over de eventuele nieuwe leverdatum. Indien de vraag zodanig groot is en we de termijn van 7 dagen niet kunnen garanderen, zullen we dit op de website melden. Ook kan het gebeuren dat er bij de leverancier of fabrieken vertraging oploopt en meestal krijgen we dat tijdig door. Zodra wij dat weten, zal er melding worden gedaan op onze website.
Indien De Quiltboom door overmacht zijn producten niet kan leveren, kunnen we niet aansprakelijk worden gesteld.
Artikel 5. Verzendkosten
Voor het verzenden zullen er verzendkosten in rekening worden gebracht. Wij maken op dit moment gebruik van Post.nl en hanteren de tarieven van Post.nl.
De keuze van de verzending en de daarbij behorende daadwerkelijke kosten zullen afhankelijk zijn van de gemaakte keuze die passen bij het gewicht en de maten van de verpakte producten. De keuze en meer informatie staat op onze website. Indien je een keuze maakt die niet past bij het aantal en gewicht, zullen we dit aanpassen en de extra kosten bij jou in rekening brengen.
Artikel 6. Ruilen en retourneren
Vanwege hygiëne overwegingen kunnen de producten van De Quiltboom niet geretourneerd worden na gebruik en/of gebruik sporen. Stoffen en andere producten die speciaal op maat zijn gesneden of gemaakt kunnen niet geruild worden. Dit geldt ook voor patronen en boeken, deze kunnen ook niet worden geretourneerd. Overige producten kunnen worden geruild indien het in originele staat is en niet beschadigd is of uit de verpakking is gehaald. Ruilen is alleen mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van het product mits het product nog in de originele verpakking zit en niet geopend is. De kosten voor het retourneren zullen door de klant moeten worden betaald.
Producten die in de uitverkoop zijn gekocht kunnen niet worden geruild.
We vragen je om eerst contact op te nemen met De Quiltboom zodat wij op de hoogte zijn van de retourzending.
Artikel 7. Klachten
Indien het product toch gebreken vertoont, kan je dit binnen 5 werkdagen schriftelijk melden via de De Quiltboom email: eun-ha@handmadestories.nl, met een duidelijke foto waarop goed te zien is wat het gebrek is en een korte omschrijving van het gebrek of klacht.
Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact opnemen om een gepaste oplossing te zoeken, in ieder geval binnen 5 werkdagen.
.
Artikel 8. Aansprakelijkheid
We zijn trots op onze producten en zullen ons best doen om de kwaliteit en klanttevredenheid te waarborgen. Echter kunnen er situaties zich voordoen waar wij niet aansprakelijk voor gesteld kunnen worden.
Artikel 9. Uw gegevens en de Privacy
Zodra je een bestelling plaatst vragen we je om bepaalde persoonlijke gegevens in te vullen. Zonder deze gegevens kunnen we de bestelling niet verwerken en onze mooie producten leveren. Wij gaan zorgvuldig om met jouw gegevens en deze worden niet gedeeld met derden. Jouw gegevens worden dus alleen door De Quiltboom gebruikt en bewaard om de bestelling te verwerken en te versturen.
Artikel 10. Copyright
Wij hebben veel tijd en energie besteed in het ontwerpen van onze producten en het inrichten van onze website. Alle informatie en gegevens op onze website mogen dan ook niet worden gebruikt en/of gekopieerd door derden zonder de toestemming van De Quiltboom.
© 2024 www.dequiltboom.nl - Powered by Shoppagina.nl